آوا پی دی اف , شهر دانلود کتاب

در این وبلاگ کتاب های کمیاب اینترنت را رایگان دانلود کنید

آوا پی دی اف , شهر دانلود کتاب

در این وبلاگ کتاب های کمیاب اینترنت را رایگان دانلود کنید

دانلود کتاب قدرت من هستم از جول اوستین pdf

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۱۱ ب.ظ

دانلود کتاب قدرت من هستم از جول اوستین pdf

دانلود کتاب قدرت من هستم

دانلود کتاب قدرت من هستم از جول اوستین pdf

کتاب قدرت من هستم از جول اوستین که درسال 2015 به چاپ رسید

و تبدیل به یکی از پرفروش ترین و محبوبترین کتابهای وی شد. جول اوستین

در این کتاب به صورت کامل درباره قدرت کلام و "من هستم"‌هایی که بر زبان

می‌آوریم صحبت می‌کند.هر صفت یا عبارتی که بین دو کلمه من هستم قرار دهد،

به نحوی آن را به زندگی خود دعوت کرده‌ است.

دانلود کتاب به صورت pdf

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی